Г Р А Ю Ч И С Ь , З Р О С Т А Є М О 2017-2018
понеділок
2. Хореографія 9.40
3. Розвиток мовлення + ознайомлення з соціумом 10.10
4.Фізичний розвиток 10.40
ІІ половина дня
Ліплення 15.30
вівторок
2. Ознайомлення з природою 9.40
3/4. Англ.мова/Розв.мовл. 10.10-11.00
ІІ половина дня
У світі музики 16.00
середа
1. Хореографія 9.10
2. Розвиток мовлення + ознайомлення з соціумом 9.40
3. Фізичний розвиток 10.10
ІІ половина дня
СХД
четвер
1. Фізичний розвиток 9.10
2. Логіко-математичний розвиток 9.40
3/4. Англ.мова/Аплікація 10.10
ІІ половина дня
Малювання 15.30
П’ЯТНИЦЯ
2. Логіко-математичний розвиток 9.40
3. Ознайомлення з соціумом + ознайомлення з природою 10.10
4. У світі музики 10.40
Веселка.Понеділок. 1/2. Англійська мова/Розвиток мовлення 9.10/ 9.40 3. Хореографія 10.10 ІІ половина дня Фізичний розвиток 15.50 Вівторок 2. Логіко-математичний розвиток 9.40 3. Ознайомлення з соціумом + ознайомлення з природою 10.10 4.У світі музики 10.40 ІІ половина дня Ліплення 15.30 Середа 1. Фізичний розвиток 9.10 2. Хореографія 9.40 3/4. Англ.мова/ Аплікація 10.10- 11.00 ІІ половина дня У світі музики 16.00 Четвер 1. Логіко-математичний розвиток 9.10 2.Фізичний розвиток 9.403. Розвиток мовлення + ознайомлення з соціумом 10.10 ІІ половина дня СХД П’ятниця 1. Ознайомлення з природою 9.10 2.Розвиток мовлення + ознайомлення з соціумом9.40 3. Малювання 10.10 ДюймовочкаПонеділок. 1. Фізичний розвиток 9.10 2. Розвиток мовлення 9.40 3.Ліплення10.10 4. Хореографія 10.40 ІІ половина дня У світі музики 16.00 Вівторок 2. Логіко-математичний розвиток 9.40 3. Ознайомлення з соціумом + ознайомлення з природою 10.10 4. Фізичний розвиток 10.40 ІІ половина дня Англ.мова 15.25-16.15 Середа 1.Ознайомлення з природою 9.10 2.Ознайомлення з соціумом9.40 3. Хореографія 10.10 ІІ половина дня Аплікація/Конструювання 15.30 Четвер 1. Логіко-математичний розвиток 9.10 2. Розвиток мовлення + ознайомлення з соціумом 9.40 3. Фізичний розвиток ІІ половина дня Малювання 15.30 П’ятниця 1/2. Англійська мова/Розвиток мовлення 9.10/ 9.40 3.У світі музики 10.10 ІІ половина дня СХД БджілкаПонеділок. 1. Розвиток мовлення 9.10 2. Фізичний розвиток 9.40 3. Ознайомлення з природою 10.10 Вівторок 1. Логіко-математичний розвиток 9.10 2. Розвиток мовлення 9.40 3.У світі музики 10.10 ІІ половина дня Ліплення 15.50 Середа 3. Розвиток мовлення + ознайомлення з соціумом 10.10 4. Фізичний розвиток 10.40 ІІ половина дня У світі музики 15.25 Четвер 1/2. Англійська мова/Аплікація 9.10/ 9.40 3. Ознайомлення з соціумом 10.10 ІІ половина дня СХД П’ятниця 2. Фізичний розвиток 9.40 3/4. Англ.мова/ Малювання 10.10-11.00 РомашкаПонеділок. 1. Логіко-математичний розвиток 9.10 2. Ознайомлення з соціумом 9.40 ІІ половина дня Ліплення 15.30 Вівторок 1/2. Англійська мова/Аплікація 9.10/ 9.40 3. Фізичний розвиток 10.10 ІІ половина дня У світі музики 15.25 Середа 1/2. Англійська мова/Малювання 9.10/ 9.40 3. Розвиток мовлення + ознайомлення з соціумом 10.10 ІІ половина дня Фізичний розвиток 15.50 Четвер 1.Розвиток мовлення 9.10 2. Ознайомлення з природ. 9.40 П’ятниця 1. Розвиток мовлення 9.10 2.У світі музики 9.40 3. Фізичний розвиток 10.10 ІІ половина дня СХД ПерлинкаПонеділок. 2. Розвиток мовлення + ознайомлення з соціумом 9.40 3/4. Англійська мова/ Аплікація/Конструювання 10.10 ІІ половина дня Фізичний розвиток15.25 Вівторок 1. У світі музики 9.10 2. Логіко-математичний розвиток 9.40 3. Ліплення 10.10 ІІ половина дня Англійська мова 16.15-17.05 Середа 1. Розвиток мовлення 9.10 2. Малювання9.40 Четвер 3.Ознайомлення з природою10.10 4. Фізичний розвиток 10.40 ІІ половина дня СХД П’ятниця 2. Розвиток мовлення 9.40 3. Ознайомлення з соціум. 10.10 4. Фізичний розвиток 10.40 ІІ половина дня У світі музики 15.25 КалинкаПонеділок. 1. Логіко-математичний розвиток 9.10 1.Ознайомлення з природ. 9.40 2. Ліплення 10.10 Вівторок 1. Фізичний розвиток 9.10 2. У світі музики 9.40 3. Розвиток мовлення + ознайомлення з соціумом10.10 Середа 1. Розвиток мовлення 9.10 2. Фізичний розвиток9.40 3. Малювання ІІ половина дня СХД Четвер 1. Розвиток мовлення 9.10 2. Аплікація/Конструювання 9.40 П’ятниця 1. Фізичний розвиток 9.10 2. Ознайомлення з соціумом 9.40 ІІ половина дня Дзвіночки 1. Логіко-математичний розвиток 9.10 2. Ознайомлення з соціум.9.40 3. Фізичний розвиток 10.10 ІІ половина дня У світі музики 15.25 Вівторок 1. Розвиток мовлення 9.10 2. Фізичний розвиток 9.40 3.Ліплення 10.10 Середа 1.Ознайомлення з природою 9.10 2. Аплікація/Конструювання 9.40 ІІ половина дня Фізичний розвиток 15.25 Четвер 1. Розвиток мовлення + ознайомлення з соціумом 9.10 2. Малювання 9.40 П’ятниця 1. У світі музики 9.10 2. Розвиток мовлення 9.40 ІІ половина дня СХД ПізнайкаПонеділок. 1.Розвиток мовлення 9.40 ІІ половина дня Індивідуальна робота з дітьми Вівторок 1. Логіко-математичний розвиток + сенсорика 9.10 2. Ліплення 9.40 ІІ половина дня Фізичний розвиток 15.25 Середа 1. Розвиток мовлення 9.10 ІІ половина дня Індивідуальна робота з дидактичними іграми Четвер 1.Ознайомлення з соціумом 9.10 2. Аплікація/Конструювання 9.40 ІІ половина дня Фізичний розвиток 16.05 П’ятниця 1.Ознайомлення з природою 9.10 2. Малювання 9.40 ІІ половина дня Індивідуальна робота з мовного спілкування ЗайчатаПонеділок. 1. Логіко-математичний розвиток + сенсорика 9.10 2.Ліплення 9.40 ІІ половина дня Інд. робота з мовного спілкування Вівторок 1. Ознайомлення з природою 9.10 ІІ половина дня Фізичний розвиток 15.45 Середа 1. Розвиток мовлення 9.10 2. Аплікація/Конструювання 9.40 ІІ половина дня Індивідуальна робота з дітьми Четвер 1. Ознайомлення з соціумом 9.10 ІІ половина дня Фізичний розвиток 15.45 П’ятниця 1. Розвиток мовлення 9.10 2. Малювання 9.40 ІІ половина дня Індивідуальна робота з дидактичними іграми КапітошкаПонеділок. 1. Розвиток мовлення 9.10 2. Ліплення 9.40 ІІ половина дня Індивідуальна робота з мовного спілкування Вівторок 1. Ознайомлення з соціумом 9.40 ІІ половина дня Фізичний розвиток 16.05 Середа 1. Логіко-математичний розвиток + сенсорика 9.10 2. Аплікація/Конструювання 9.40 ІІ половина дня Індивідуальна робота з дидактичними іграми Четвер 1.Ознайомлення з природою 9.10 ІІ половина дня Фізичний розвиток 15.25 П’ятниця 1. Розвиток мовлення 9.10 2. Малювання 9.40 ІІ половина дня
Індивідуальна робота з дітьми |